5 lutego 2013 | By: Renfri

No, No, Kopa lat!


No, no! Ile to już czasu? Coś ok. 2 miesięcy! Buah.
Na początek, może ocena stylizacji? Strasznie się dłuży kolejka, a potem nie będzie mi się już chciało.
W naszej poczcie nie odnalazłam żadnej stylizacji z podpisem 'Fashion Digger' Dlatego też oceniamy dzisiaj Zuzuhnę. Tak, to albo znaczy, że niedorozwinięta, albo to poczta jest niedorozwinięta.
No to może o moich wrażeniach? Nie podoba mi się twarz. Po prostu, trzy razy nie. Oczy w miarę ok, Ale nos? Matko, ratuj! Usta kojarzą mi się z Cookie1234, nie pytajcie dlaczego. (swoją drogą, wspomnienia :D) Włosy? Nieee. Makijażu nie skomentuję. A teraz moja ulubiona partia - ubrania. Gdyby zmienić kurtkę i naszyjnik, byłoby naprawdę dobrze. Bo kto normalny nosi egipski naszyjnik na spacer do parku? Za to te buty, oooh. Podsumowując, nie jest źle, nie jest tez najlepiej, po prostu trzeba poprawić parę rzeczy. Dałabym ci za to 6.5/10.

Jak zauważyliście, pojawiła się nowa zakładka 'Czarna lista' która została stworzona na potrzeby bloga. 
pozdrawiam i całuję, bas.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Pokaż, że nie jesteś gorszy i zachowaj się jak należy. Nie wyzywaj redaktorek ani czytelników, nie używaj wulgaryzmów, a jakąkolwiek krytykę wyraź w sposób konstruktywny.