21 stycznia 2013 | By: Cherish.

Wielki Konkurs - wyniki

Hej. Z racji tego, że aż 13 osób nie oddało stylizacji, a dwie jurorki (Rudolf i Bas) niestety nie będą mogły ocenić Waszych kreacji, stworzyłyśmy nowe, trzy grupy. Każda grupa oznaczona zostanie innym kolorem by sprawdzanie wyników było bardziej czytelne. Dodatkowo, zasady konkursu ulegają lekkiej zmianie w obawie przed powtórką z pierwszego etapu. Podczas konkursu zbieracie jak najwięcej punktów, które zostaną podsumowane i wyłonią zwycięzce. Jeśli określona ilość uczestniczek uzyska jednakową sumę punktów, przewidujemy dogrywkę. Poniżej przedstawiamy Wam nowe grupy oraz wyniki i komentarze do   stylizacji, które mam nadzieję, zadowolą Was.
* * *
Grupa I - ocenia Karciaczek



1. Lunatichicka
-punkty: 7/10
-komentarz:


Stylizacja jest bardzo ładna. Cieszę się, że nie przesadziłaś z dodatkami. Jednak niestety muszę się czepić rajstop, które moim zdaniem są zbędne. Uważam także, że te buty są zbyt „ciężkie” do tej stylizacji. Ale za to masz u mnie dużego plusa za makijaż, ponieważ mnie nim zauroczyłaś.  

2. Foke
-punkty: 8/10
-komentarz:


Śliczna stylizacja. Bardzo podoba mi się połączenie dodatków. Sukienka trochę nie w moim guście, ale ogólnie jest bardzo ładnie. Twarz też mi się podoba, jednak uważam, że mogłaś trochę bardziej „zaszaleć” z makijażem.

3. Chocoolate
-punkty: 9/10
-komentarz:


Jedna z najlepszych stylizacji w mojej grupie. Twarz jest bardzo ładna, a włosy dodają stylizacji charakteru. Podoba mi się połączenie sweterka z sukienką. Tak trzymaj.

4. Rosenthal
-punkty: 5/10
-komentarz:
Stylizacja nie zrobiła na mnie większego znaczenia. Ładna sukienka i dodatki, ale ma też niestety kilka minusów. Usta źle wyglądają z tą karnacją. Uważam także, że lepiej by było, gdybyś zamieniła tą różę na jakąś ładną torebkę. Jednak tragedii nie ma. Mam nadzieję, że następnym razem będzie lepiej.

5. KredkaNaBateriex33
-punkty: 6/10
-komentarz:


Stylizacja nie jest zła, jednak nie jest też najlepsza. Pierwsze co rzuca się w oczy to kolor czerwony, który niezbyt pasuje do tej stylizacji. Ogólnie połączyłaś ze sobą ładne ubrania, tyle, że ta sukienka nie zbyt pasuje mi do określenia „mała czarna”. Jednak stylizacja jest dobra. Oby następnym razem było lepiej.

6. Despair
-punkty: 7/10
-komentarz:


Stylizacja ogólnie jest bardzo ładna. Bardzo podoba mi się twarz i ubrania. Niestety te buty nienajlepiej tu wyglądają. Tak samo uważam, że powinnaś zmienić torebkę, ponieważ do tej stylizacji jest zupełnie nie pasuje. Ale ogólnie jest dobrze.

7. mądry ninja
-punkty: 6/10
-komentarz:


Doceniam pomysłowość i oryginalność tej stylizacji. Jednak czegoś jej brakuje. Dodałabym tutaj koniecznie jakieś rajstopy czy coś, ponieważ wygląda trochę tak jakby twoja modelka "zapomniała założyć spodni." W każdym razie stylizacja jest całkiem nie zła. 


* * *
Grupa II - ocenia Kiyoshii

1. Sunlines
-punkty: 5
-komentarz: Stylizacja bardzo mi się podoba z tym, że nie jest zgodna z tematem. Podczas ustalania tematu etapu celowo wspomniałam, by nie podpowiadać uczestnikom za bardzo. Jednak myślałam, że żadna nie wpadnie na pomysł ubrania czegoś innego niż czarna sukienka, a tu proszę. Nie mówię tego złośliwie, bo wiem, że potrafisz tworzyć świetne zestawy, aczkolwiek tutaj dałaś niemałą plamę. Natomiast pięć punktów otrzymujesz za piękną twarz i dodatki. 

2. The_End
-punkty: 4
-komentarz: Wolisz nie wiedzieć jakie miałam pierwsze skojarzenie dotyczące Twojej stylizacji. Podoba mi się skromnie ubrana modelka i świetnie połączona koronkowa bluzka ze spódniczką z baskinką (bo jak podejrzewam, naturalnie nie tworzy to całości). Małą ilość punktów otrzymałaś za źle dobrane włosy, opaskę oraz paskudną twarz. Brakuje mi tu pięknego makijażu, jednego z nowszych nosów oraz ust. Ponadto, te oczy wyglądają jakby postać była naćpana. 

3. Coloorful.
-punkty: 9
-komentarz: Najlepsza z dotychczasowych stylizacji. Idealnie dobrana sukienka, fryzura oraz makijaż. Do tego perfekcyjne dodatki i, co najbardziej mnie urzekło, pierścionek w kolorze oczu. Jedynym elementem, który przeszkadza są buty.

4. _Felicia_
-punkty: 3
-komentarz: Tutaj zmieniłabym praktycznie wszystko. Buty, rajstopy i sukienka (a tak właściwie gorset, spódnica z baskinką i pasek - niekoniecznie dobrze dobrany zestaw) pogrubiają modelkę i niestety nie da się tego nie zauważyć. Na dłoni widzimy pierdylion pierścionków, podczas gdy wystarczyłby jeden skromny. Następnie twarz obsypana piegami, którą przepełnia źle połączony makijaż i kilka kolczyków. Jakiekolwiek punkty dostałaś tylko i wyłącznie za bransoletkę, lewą dłoń modelki, usta i włosy. Także radzę bardziej przyłożyć się w kolejnym etapie. :)

5. Pandora.
-punkty: 7
-komentarz: Wiem, że jesteś w stanie zrobić o wiele lepsze niż ta kreacje. Cenisz prostotę, ja też. Jednak tutaj brakuje mi trochę tego przepychu. Wybrałaś koronkową sukienkę, do której ciężko dobrać jakiekolwiek dodatki, ale warto byłoby się namęczyć. Zakolanówki, kokardka i twarz wyglądają uroczo, a buciki zmieniłabym na inne. O, i widzę znienawidzone przeze mnie usta z botoksem. :D 

6. zuzuhna
-punkty: 2
-komentarz: Jesteś mistrzem jeśli widzisz w swojej pracy jakiś urok. Może nie bez powodu w temacie widnieje słowo dyskretny. Miał być dyskretny, nie całkowicie niedostrzegalny. Ta stylizacja jest tak beznadziejna, że nie umiem tego wyrazić słowami. Punkty dostajesz jedynie za oczy i sukienkę... Ciążową?

7. Fashion Digger
-punkty: 10
-komentarz: Jejku, kocham Cię. Niesamowita! Zupełnie inna od wszystkich. Niespotykane połączenie kolorów. Otrzymujesz maksymalną ilość punktów mimo ohydnych butów. Gratuluję ;)

8. Linde ♥
-punkty: 10
-komentarz: Kolejna urzekająca kreacja. Modelkę przepełnia słodycz, za co daruję nieco pogrubione nogi i niedoskonałości w pobliżu rączki. Brawo (:

Może Wam się wydawać, że zostałyście ocenione niesprawiedliwie, ale zapewniam, że mój wybór jest w pełni uzasadniony. Jak same widzicie, ciężko jest mi dogodzić, aczkolwiek mam nadzieję, że zmotywuje Was to do większych starań. 

* * *
Grupa III - ocenia Calin


Komentarz: Bardzo podoba mi sie to, że dodałaś do czarnego różową torebkę- kokardkę. Ogólnie cała stylizacja jest ładna ;3.
Ocena: 10/10


Komentarz: Mam co do tej stylizacji kilka uwag.  Makijaż wchodzi na włosy i cała twarz już wygląda okropnie. Modelka ma na sobie ubrania które ją pogróbiają więc z tego wynika ocena.
Ocena: 8/10


Komentarz: Jak zobaczyłam stylizacje to szczerze mówiąc zrobiłam minę jak bym jadła cytrynę ;/. Popatrzyłam na nią dłuższą chwilkę (zasięgnełam porady Kiy i Karci) i powiem ci, że twarz i włosy masz wspaniałe- zakochałam się. Z ubiorem jest nieco gorzej na pewno  zdjełabym te leginsy/rajstopy i załorzyła zamiast tych butów jakieś bardziej lekkie. Wtedy była by 10.
Ocena: 6/10


Komentarz: stylizacja jest dobra, jedyne co mi tu nie pasuje to kołnierzyk.
Ocena: 9/10


Komenatrz: Od razu powiem: Po co zakładałaś tą marynarkę? Popsuła tylko efekt. Make-up trochę za mocny, ale reszta okej.
Ocena: 7/10 (za marynarkę -2 pkt)


Komentarz: Makijaż jest okropny. Modelka wygląda jak by założyła na całe ciało rajstopy XD.
Ocena: 7/10


Komentarz: Za durzo dodatków- nie komponują się z sukienką. Wywaliłabym tą okropną bransoletkę i  opaskę. Sukienka ładna, ale nie do konca dobrałaś dodatki
Ocena: 7/10


* * *
Mam nadzieję, że wyniki w pełni Was satysfakcjonują. Wiemy, że na koniec półrocza wszyscy mają masę nauki, ale musicie nam pokazać jak bardzo zależy Wam na konkursie. Dlatego też linki do Waszych prac należy umieścić pod tym postem do 28 stycznia. Tematem stylizacji jest pobliska kawiarenka. Oczekujemy od Was jeszcze więcej ciekawie zinterpretowanych kreacji. Powodzenia! :)

Załoga Charming-Fs




19 stycznia 2013 | By: Kiyoshii

Mam torbę z Laną, fajnie.

Cześć. Na blogu mały zastój, nie wiem dlaczego. Przykładowo, moja przerwa wynika z braku czasu. U innych redaktorek przeczuwam to samo, ale nieważne. Widzieliście nową notkę na Gossiperze? Jeśli nie to koniecznie musicie ją przeczytać. Moim zdaniem najlepsza notka na tym blogu i jak najbardziej godna uwagi.
Nie przedłużając, zobaczmy pierwszą kreację.

Śliczna stylizacja Pandory. Rysowane, idealne ciuszki. Do tego świetnie dopasowana twarz, fryzura i dodatki. Ja dodałabym więcej elementów na twarz, aczkolwiek taka wersja również jest do przyjęcia. 


Natomiast kreacja Vie mniej mi się podoba. Zasadniczo nie podoba mi się w ogóle. Użytkowniczka próbowała utrzymać stylizację w ściśle ustalonej kolorystyce. Wyszłoby jej to gdyby nie paskudne buty zupełnie nie pasujące do spodni/leginsów. Sweterek jest bardzo ładny, ale kołnierzyk bym sobie darowała. I na koniec wielkie okulary, które jeszcze jakoś wyglądają. Dodatkowo w stylizacji brakuje torby.

Cieszę się, że prawie wszystkie dziewczyny z mojej grupie (oprócz Galaxy) oddały prace w takim tempie. Wstępnie przejrzałam Wasze kreacje i szczerze mówiąc, nie myślałam, że tak utrudnicie mi wybór. Ale to chyba dobrze, że trafiła mi się tak dobra grupa. :) Wyniki już niedługo, więc doglądajcie bloga. Ja tymczasem żegnam się z Wami i życzę udanego weekendu.

Pozdrawiam, Kiyoshii
9 stycznia 2013 | By: Cherish.

I ETAP

 Cześć. :3
Mała zmiana planów.
Nie będzie 50 osób tylko 35. Jednak reszta się nie zmienia. Przypomnę zasady.;)

Będą 3 etapy i wielki finał. Uczestnicy będą podzieleni na 5 grup (każdą grupę ocenia jedna redaktorka).
W etapach 1-3 z każdej grupy odpadną po 2 osoby. W piątym odpadnie jedna osoba z każdej grupy. Ostatnie 5 osób przejdzie do finału. O tym, kto zostanie zwycięzcą, zadecyduje ankieta.

I Etap:  Waszym zadaniem w pierwszym etapie będzie stworzenie stylizacji, która najlepiej odzwierciedli hasło "Dyskretny urok małej czarnej" - Wyraź to bez słów!
Czas oddawania stylizacji do 20.01.2013 **
(Oddajecie linki do stylizacji w komentarzach)
Powodzenia!  

Teraz podział na grupy (kolejność jest przypadkowa):

GRUPA 1
Juror: Vie 
1. cool_patka
   2. swagy       
   3. Sapciaaa   
4.Lunatichicka *
5.Marsjjanka 
6.Foke *
7.Chocoolate *


GRUPA 2
Juror: Rickley ♥ (Parletteshot)
 1.Rosenthal *
2.hazza_xoxo
3.Punky_Fox
4. KredkaNateriex33 *
5. ChristinaGrimmie
6. Despair *
7. Dergi


GRUPA 3
Juror: bas
1. mądry ninja * 
2. Sunlines *
3. The_End *
4. Coloorful. * 
5. _Felicia_ *
6. Toley
7. Pandora. *


GRUPA 4
Juror: Karciaczek
1. Kopitoi
2. Cardaone
3. Pani Machabeusz.
4. zuzuhna * 
5. Fashion Digger *
6. Daria5 *
7. Rooxi *


GRUPA 5
Juror: Kiyoshii 
1. Lonelie *
2. patelnia *
3.Galaxy.
4. Cava *
5. Farel *
6. cuteola333 *
7. Linde ♥ *

* Osoby, które oddały stylizację.

5 stycznia 2013 | By: Cherish.

Spam, błędy, nowości i coś jeszcze. ^^

Czeeeeść. ♥
Sorry, że tak na początek, ale muszę:
http://charming-fs.blogspot.com/2012/12/wielki-konkurs_23.html
Weźcie się zgłaszajcie, zapraszajcie innych czy coś, bo jak będzie za mało osób to konkurs się nie odbędzie i kto weźmie tyle glamsów?
Okeey. Koniec spamu.

Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale był Sylwester itp.
I tak ta notka chyba nie będzie najlepsza, ponieważ na FS są znowu jakieś błędy i moja modelka ma cały czas anoreksję, waży cały czas tyle samo, a wykupiłam dla niech chyba cały Spożywczak i wszystko zjadła. Więc nie mogę dodać nawet stylizacji, bo jak to będzie wyglądać? :C
W każdym razie piszę tą notkę. :)


Na początek The idea for the occasion.
Nie wiedziałam na jaką okazję zrobić stylizacje. W końcu zrobiłam stylizacje eleganckie, ale żeby nie były nudne, dodałam ciekawe dodatki. :)
Oto co mi wyszło.
 Wstyd mi za tą anoreksję, jednak co mogłam zrobić?
Gdy zaczynałam, zrobiłam stylizację, w kolorze czarnym. Aby była ciekawa dodałam do niej dodatki z motywem zwierzęcym i zmieniłam kolor włosów. 
  Ta stylizacja nie jest niestety dzisiejsza, ale nie mogłam znieść tego jak moja modelka wygląda aktualnie. W tej stylizacji szaleństwo jest w spodniach. W końcu jest ona elegancka, ale dzięki jednemu elementowi garderoby, nie jest nudna. 
 ♥
 
Uznałam, że notka jest jakaś taka krótka, więc zrobię jeszcze Ocenę Stylizacji. 
Dzisiaj ocenię użytkowniczkę , która ostatnio wygrała u nas w loterii. Jest to nie kto inny jak mądra inaczej.
  Hm.. Stylizacja ogólnie nie jest zła, jednak wygląda tak, jakbyś pomieszała trochę style. Futerko i buty są eleganckie, skarpetki i podkolanówki sportowe, a opaska na włosach i spodenki wyglądają jakbyś miała iść na piknik. xD Gdybyś wyrzuciła tą opaskę i skarpetki, to ładniej by to wyglądało. Jednak widać, że się starałaś, ponieważ ładnie dopasowałaś włosy i masz ładny makijaż. Nie będę więcej krytykować, bo tego nie lubię. Trochę bym tu jeszcze popracowała. Sądzę, że twoja następna stylizacja będzie lepsza. :3

Cóż jeszcze mogę napisać.
Już wiem. Na blogu pojawi się redaktorka, która będzie tu pisać na okresie próbnym. Wraz z nią pojawiła się nowa zakładka Wywiady.
Na razie są tylko dwa, jednak już nie długo będzie ich więcej. Bądźcie przygotowani.
Trzymajcie się, xoxo :3
Karciaczek 
4 stycznia 2013 | By: Calin Cali

Nie wiem czy dobrze, ale okej XD

Hej, hej, hej :3. Dzisiaj piąteczek *,* . W szkole, jak w szkole.
Nie będę wam gadac o mojej chorej szkole, bo chyba nie chcecie w weekend o tym słuchac ;).
Dobrze, dobrze ;3. Wzielam sie w końcu do roboty!
Powracam z nowym, jeszcze cieplutkim wywiadem.
Szczerze? Wcale dziś nie miałam motywacji do napisania posta, ale się wziełam za siebie
i taaa-daa :).
                                                 
                                                          * * *
Dzisiejszy wywiad przeprowadziłam z Pettero: Jednym z niewielu chłopaków na fs myślę,
że was zaciekawi ;3



Parlletteschot: Cześc, czy zgadzasz sie abym przeprowadziła z tobą wywiad?

                   Pettero: Oczywiście !! <33

Parlletteschot: Piotruś jak znalazłeś się na fs? :)

                  Pettero: To było tak przypadkowo, stronę zauważyłem u koleżanki, jak grała, zaciekawiła mnie i założyłem konto, dostałem konto "paula112" od innej, zmieniłem nick i teraz nazywam się Pettero. Proste.

Parlletteschot:  Czyli jak większośc osób? A nie bałeś się tego, że inni mogą do ciebie mówic "jak to chłopak gra w babskie gry"? :/

                Pettero: na początku nikt nie wiedział, że jestem chłopakiem, miałem wprawę w udawaniu, bo grałem w stardoll (XD) i tam się nie ujawniałem… Potem dopiero ujawniłem się i nie bałem się, że ktoś będzie mnie np. wyzywał, po prostu bym ich ignorował, ale zostałem miło przyjęty :3

Parlletteschot:  A jak wyglądały twoje początki ?

                    Pettero: Hm... na początku nie było wcale tak trudno, moja koleżanka ( exception.), którą serdecznie pozdrawiam pomagała mi :3 Jak się ujawniłem, jak już mówiłem, zostałem miło i dobrze przyjęty, wiec raczej problemów nie miałem

Parlletteschot:  To się cieszę. Ile dni liczy twój staż?

                    Pettero: Liczy ponad 890 dni, ale mam ich chyba z 600 ileś, bo jak mówiłem, Pettero. był wcześniej paulą112 i nie należał do mnie :3

Parlletteschot:  Czy podczas tych dni  wydarzyło sie coś co bardzo utkwiło w twojej pamięci?                     

                     Pettero: Tak, kłóciłem się z Gabby, kłóciłem się z fakestop i, poznałem wielu fajnych ludzi, zostałem "znany"

Parlletteschot:  A to tylko wspominasz te kłótnie?

                   Pettero: Nie, ale one utkwiły mi najbardziej w pamięci XD. A i jeszcze poznałem Fantie *-*

Parlletteschot:  Uhum ;p. A co sądzisz o fs?

                   Pettero: Hm.. FS jest fajny, dzięki ludziom którzy tam są, panuje tam miła atmosfera, można uciec od spraw codziennych rozmawiając z fajnymi ludźmi, z którymi możesz się wszystkim podzielić, oczywiście jest też robienie stylizacji, ale niestety są błędy, które przeszkadzają, na szczęście na czacie błędów nie ma.

Parlletteschot: No i miejmy nadzieję, ze tak zostanie;3. Jakie masz marzenia związane z fs?

                                           Pettero: Zostać moderatorem chatu,  nauczyć się bardzo ładnie rysować i być jakimś trochę sławniejszym projektantem np. jak Gołs i Mihał :3 Co do moderatora, to pewnie nim nie będę, za bardzo nie mam szans, ale wszystko może się zdarzyć.

Parlletteschot: No jasne. Trzeba miec jakiś cel  i na koniec... Co byś powiedział jeszcze naszym czytelnikom?

                   Pettero: To co powiedziałem w jakimś tam wywiadzie. Nie odchodźcie z FS, zostańcie i stwarzajcie miłą atmosferę. A i jeszcze pozdrawiam moich dobrych znajomych z czatu i nie tylko, nie będę wymieniał, bo za dużo tego i jeszcze o kimś zapomnę Ciebie Parlle też pozdrawiam :3.  pozdrawiam całą załogę bloga i życzę sukcesów :3

Parlletteschot: Dziękuje, ja również pozdrawiam. Do zobaczenia :*.

* * * 

 Podobało wam się? 
Mam nadzieję, ze tak. Za tydzień o tej porze zamieszczę kolejny wywiadzik, nie zdradzę z kim, 
w następnym tygodniu pewnie też się odezwe, ale nie obiecuje:*
Całuski :***


PS: Usunełam kilka tych emotikonów, przepraszam ;(