29 marca 2013 | By: Cherish.

WIELKI FINAŁ

Oto nadszedł Wieli Finał. 
Nastąpiły małe zmiany i niestety jedna z finalistek nie oddała stylizacji i na jej miejsce przeszła inna z uczestniczek konkursu. Nasze nowe trzy finalistki to: 
Obliviate, Farel i Coloorful.

Finał polega na głosowaniu, a wygrana zależy od Was. Możecie oddać jeden głos na swoją faworytkę. Możecie wysyłać link do konkursu i zachęcać do głosowania. Głosowanie jest anonimowe, więc wystarczy tylko kliknąć na nick w ankiecie, aby zagłosować. (Głosowanie trwa do 08.04.13)
Oto finałowe stylizacje:



       1.  Obliviate                                         2.  Farel                                     3.  Coloorful.





sonda  <--------------------TU KLIKNIJ ABY ZAGŁOSOWAĆ!

7 komentarze:

Lily pisze...

Jak dla mnie najlepiej wypadła Farel, pozostałe stylizacje są trochę... oklepane.

Pettero pisze...

Tak, według mnie też Farel wypadła najlepiej :))

Farel. pisze...

Do kiedy głosowanie, jeżeli można wiedzieć? :)

Cherish. pisze...

Już napisałam w notce. Dziękuję za przypomnienie bo mi wyleciało z głowy. ;)

Olek pisze...

Mi się najbardziej podoba Obliviate <3

Unknown pisze...

2. Farel

Anonimowy pisze...

Farel zdecydowanie :)

Prześlij komentarz

Pokaż, że nie jesteś gorszy i zachowaj się jak należy. Nie wyzywaj redaktorek ani czytelników, nie używaj wulgaryzmów, a jakąkolwiek krytykę wyraź w sposób konstruktywny.