27 maja 2013 | By: Unknown

Nowa + Lesson of Style

Wita Was nowa redaktorka bloga <3.
Jestem Patrycja i mam 14 lat. Interesuje się modą oraz fotografią. Lubię także poznawać nowych ludzi czy miejsca. Mój charakter jest trudny ponieważ nie mam go jakoś szczególnie określonego. Po prostu: dziś jestem taka, a jutro mogę być całkiem inna. Mimo wszystko staram się być miła i uczynna co nie zawsze mi wychodzi.
Sądzę, że po tym wstępie mogę przejść do drugiej części notki, którą jest dział ,,Lesson of Style,,. Postanowiłam zrobić dwie stylizacje z jedną wspólną rzeczą, a są nią te oto buty:

 Są to glany (?) w czarnym kolorze. Nabyłam je w butiku Daybreaker za jedyna 40m$. Uważam, że to bardzo przyzwoita cena jak na takie cudeńka. Uwielbiam je za to iż każdej stylizacji potrafią nadać pazura.
 Postanowiłam wykonać outfit, w którym połączę rock z odrobiną delikatności. Elementem głównym była spódniczka i to właśnie do niej starałam się dobrać resztę. Co do tzw. reszty zalicza się przede wszystkim zwykłą, biała bluzka oraz dżinsowa kurtka. Dodatków jest sporo aczkolwiek nie sądzę aby było ich przesadnie dużo. Fryzura jest jasna by odróżniała się od reszty natomiast makijaż, który częściowo zasłaniają okulary wyrazisty i mocny.
Tutaj już nie jest zbyt delikatnie, a tym bardziej dziewczęco. Bazowałam na świetnie wykonanych rurkach w moro, czyli wzór, który ostatnimi czasy stał się bardzo mody. Do nich zaś dobrałam top na ramiączkach z krzyżem po środku. Masywne buty dodają jeszcze więcej stabilności całej tej stylizacji. Bransoletka natomiast tworzy fajny kontrast z eleganckim pierścionkiem. Resztę biżuterii dopasowałam tak aby była zgodna z resztą stroju. Twarz znów wyrazista, a fryzura delikatna.

Przypadły Wam do gustu stylizacje ? Co sądzicie o butach ? Liczę, że odpowiecie mi w komentarzach :).

Dree.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

umieracie...

Unknown pisze...

Kochany anonimku jeszcze o nas usłyszysz i to już wkrótce :*

asas pisze...

To nie są glany tylko skórzane trampki na platformie.

Unknown pisze...

Dla każdego coś dobrego ;p

Prześlij komentarz

Pokaż, że nie jesteś gorszy i zachowaj się jak należy. Nie wyzywaj redaktorek ani czytelników, nie używaj wulgaryzmów, a jakąkolwiek krytykę wyraź w sposób konstruktywny.