22 grudnia 2012 | By: Renfri

All I Want For Christmas Is You...

Patrzcie ile zmian. 43 obserwatorów, coraz większa statystyka, ale komentarzy BRAK.
Dzisiaj nie ma takiego konkretnego tematu. Zainteresował mnie pewien artykuł na blogu mojej przyjaciółki, Gabby. Sami przeczytajcie :
(cały artykuł znajdziecie tutaj)
Co o tym sądzicie? Szczerze, uważamże Gabby ma racje. W takim razie - czego brakuje nam? Bo my także chcemy mieć sławnego bloga. Ale same do tego nie dojdziemy.
Podsuwajcie nam pomysły na działy, zgłaszajcie się do ocen stylizacji, komentujcie. Blog fashionstyle-exclusive osiągnął sukces. Wierze, że ten też da radę. Wystarczy tylko trochę czasu, a możemy skopać światu tyłek!

7 komentarze:

Cherish. pisze...

Hah. Ostatnie zdanie. xD

Redolence pisze...

Super notka.

Lonelie pisze...

Ostatnie zdanie rządzi ^^^

Anonimowy pisze...

Też uważam, że Gabby ma rację. Czasem przeglądam te blogi o FS i aż mnie skręca. Na szczęście tu czytam ciekawe notki i życzę Wam powodzenia :)

Milena pisze...

Gabi ma rację i tyle ;)

Gousse pisze...

LOL

modedefs pisze...

Basiu, nie po to pisałam to wszystko u siebie, żeby stanowiło to 3/4 Waszej notki. Gdybyś zacytowała fragmenty i w ogóle albo chociaż odniosła się do tego bardziej wyczerpująco, to rozumiem. A tak, to po prostu mam wrażenie, że mój wpis został skopiowany i tyle.

Prześlij komentarz

Pokaż, że nie jesteś gorszy i zachowaj się jak należy. Nie wyzywaj redaktorek ani czytelników, nie używaj wulgaryzmów, a jakąkolwiek krytykę wyraź w sposób konstruktywny.