28 grudnia 2012 | By: Anonimowy

Debiut roku?

Na celowniku: Kornelia.


Hey! Z tej strony Rudolf. Zauważyłam, że bloga zdominowały stylizacje! Ale dziś im mówimy stanowcze STOP! Tak więc powracam - po świętach z nowiutkim, świeżym, postem prosto z pieca.
Pewnego dnia... jak zwykle - nudnego. Wyłoniła się! Pani, o loginie nikomu nic nie mówiącym - Kornelia. Ani widu, a ni słychu i bach - gwiazda. Jakim cudem? Przeczytajcie!

Niejaka Kornelia prowadzi butik Cardiemmie, który cieszy się dużą popularnością.
To wiedzą wszyscy. Świetne sukienki - w większości kolekcje limitowane.
I właśnie to jest fajne. To coś innego. To ciekawy butik, z ubraniami na które nie każdy może sobie pozwolić. Takie fs'owe haute couture |at kitir|. Mam też dla was kilka niespodzianek. Między innymi przeprowadziłam z Kornelią wywiad. Ciekawi efektów?!

Hey! Bardzo nam miło, że możemy Ciebie gościć na naszym blogu.
Mnie również jest bardzo miło. (:

Może zacznę od podstawowego pytania. Jak długo rysujesz?
Rysuję już od ponad trzech lat.

Wow! Całkiem pokaźny staż. Długo dążyłaś do wyrobienia sobie takiej kreski jaką stosujesz?
Na  początku rysowałam naprawdę okropnie, i było tak przez cały następny rok. Później zaczęłam korzystać z paru  bardzo przydatnych jak widać instrukcji, i swoją technikę zaczęłam szkolić, no i... teraz o niebo lepiej rysuję, choć i tak uważam, że jest jeszcze daleka droga przede mną. No cóż, robiłam sobie niekiedy dłuższe przerwy od rysowania, czasem kilkumiesięczne, bo nie widziałam żadnych efektów. Ale to był w pewnym rodzaju błąd, bo nie należy się poddawać. To była naprawdę długa przygoda, aż zaczęłam w miarę normalnie rysować... (:

Niesamowite. Teraz widząc Twoje kolekcje aż nie chce się wierzyć, że kiedykolwiek źle rysowałaś. Myślę, że ta wypowiedź pomoże wielu osobom. A właśnie, dlaczego rysujesz przede wszystkim sukienki?
Rysowanie  sukienek zawsze sprawiało mi największą satysfakcje, radość. Oprócz  tego zawsze marzyłam by być sławną projektantką mody, która jest znana z  przepięknych sukienek; dlatego też Cardiemmie powstało z myślą o  sukienkach.

Ach, skąd ja znam te marzenia :) Moimi ulubionymi projektantami są Elie Saab oraz Zuhair Murad, poznałam ich właśnie dzięki fashionstyle. Masz ulubionych projektantów?
Zdecydowanie Alexander McQueen, Elie Saab, Zuhair Murad oraz Karl Lagerfeld.

Heh, po co w ogóle ja o to pytam. Przecież to oczywista sprawa. Robisz bardzo dużo sukienek limitowanych. Czy nie uważasz, że to może kiedyś zdenerwować użytkowników FS'a? Nie wszyscy zdążają zakupić arcydzieła Twojego autorstwa.
Oczywiście, że może ich to denerwować, aczkolwiek uważam że jest to jak najbardziej normalne. Ja również działam w podobny sposób gdy się na coś nie załapie, ale takie jest życie, trzeba iść naprzód! (: Ale oprócz limitowanych sukienek, staram się dość często 
dodawać ogólnodostępne, dla wszystkich.

Jak reagujesz na wiadomości prywatne typu: "Nie zdążyłam kupić tej sukienki, obniżysz mi cenę?" lub "Narysujesz mi coś?"
Po prostu ignoruję takie wiadomości, nie zawracam sobie nimi głowy.

Robisz jakieś wyjątki?
Robię, ale tylko znajomym. Choć przyznam, że nie zawsze. (;

A teraz pytanie, które mnie dręczy już długo, długo. Na fashionstyle zaistniałaś niedawno jako Kornelia., ale masz na koncie ponad 600 dni stażu! Pod jakim nickiem się ukrywałaś? Jak się nazywał Twój pierwszy butik?
Szczerze mówiąc bardzo często zmieniałam swój login oraz nazwę sklepu. Niestety nazwy sklepu nie pamiętam, ale jeśli chodzi o login, to jeśli się nie mylę, nazywał się 'Lua.' (:

Ach, to jednak miałam dobre przeczucie. A co sądzisz o multikontach? Posiadasz takie?
Posiadam. Na razie z niego nie korzystam, ale w razie potrzeby będę wystawiała tam limitowane sukienki, dla poszczególnych osób, ale to wszystko rzecz jasna na potrzeby konkursów.

Nasz wywiad zmierza ku końcowi. Jest nam niezmiernie miło, że zgodziłaś się na wywiad.
Jest mi bardzo miło że mogłam udzielić Tobie wywiadu, bardzo za to dziękuję oraz pozdrawiam cieplutko. (;


Ale myślicie, że dobrneliście już do końca posta? Nic bardziej mylnego.
Najlepsze (drugą niespodziankę) zostawiłyśmy na koniec.

LOTERIA Z NAGRODĄ UFUNDOWANĄ PRZEZ KORNELIĘ.
Udało mi się namówić Kornelię na narysowanie ślicznej sukienki, którą możecie zgarnąć w bloggowej loterii. 



Czyż ona nie jest piękna? 
Hahah, wujkowa Rudolf wszystko załatwi!
Musisz się zgłosić!

Warunki? Jest tylko jeden!
Musisz być publicznym obserwatorem bloga.

Formularz Zgłoszeniowy:
* Obserwuję jako: 
* Link do mojego profilu na FS:
* Mój komentarz do posta: 

- Możecie się zgłaszać do godziny 10:00, 30 grudnia 2012 roku
- Wyniki zostaną ogłoszone przeze mnie 30.12.2012 około godziny 14. Bądźcie czujni!


Pozdrawiam, Rudolf!

18 komentarze:

Iga pisze...

Zgłaszam się.
Fuzzy wuzzy x

Anonimowy pisze...

Obserwuję jako Pandora.
http://fashionstyle.pl/profile/318992/
świetny jest ten butik, wywiad też fajny :)

Anonimowy pisze...

Zgłoszenie odrzucone. Zobacz chociaż warunki. Gdzie jest link do profilu?

Unknown pisze...

Obserwuje jako oli074
http://fashionstyle.pl/profile/376873/
Extra wywiad , a co do butiku zaraz wejdę

Pamyu. pisze...

Obserwuję Jako Kaori~♥ .
http://fashionstyle.pl/profile/396474/ - Ayame_chan
Oczywiście , Butik Cardiemmie Jest W Moich Ulubionych .
Wielbię Wręcz Te Wszystkie Sukienki *I Nie Tylko* , Są Cudowne . ! ♥

Lonelie pisze...

Obserwuję jako Lonelie.
fashionstyle.pl/profile/318502
Świetny pomysł na wywiad. Pozdrowienia dla Ekipy i Kornelii. :)

Anonimowy pisze...

Obserwuję jako: Rosenthal
Link do mojego profilu na FS: http://fashionstyle.pl/profile/65918/
Mój komentarz do posta: Cardiemmie cudownie się zapowiada :) Zakupy obowiązkowo zrobione i teraz pozostało jedynie czekać na nowe kolekcje ^^

asiaeu224 pisze...

obserwuje jako:mądra inaczej
link do mojego fs:http://fashionstyle.pl/profile/285500/
wywiad świetny,aż chciało się go czytać nie zadługi ani nie za krótki :)

Iga pisze...

http://fashionstyle.pl/profile/290427/

Nie denerwuj się kochanie. Złość piękności szkodzi :)

Anonimowy pisze...

Ja tylko grzecznie zwracam uwagę, dobrze, że się poprawiłaś ;)

Iga pisze...

Oczywiście :3

wgazowana pisze...

Obserwuję jako: Foke
Link do mojego profilu na FS:http://fashionstyle.pl/profile/310573/
Mój komentarz do posta: Więcej takich postów :) Czytało się go z lekkością oraz przyjemnością.

Shami - dawniej Calipsa. pisze...

Obserwuję jako : Shami - dawniej Calipsa.
Link do mojego profilu : http://fashionstyle.pl/profile/310794/
Wywiad świetny! Napisany bardzo konkretnie i ciekawie. Osobiście uwielbiam ten butik ;)

prodigly pisze...

Obserwuje jako: Chocoolate
Link do mojego prfilu: http://fashionstyle.pl/profile/395694/

Bardzo fajny wywiad i nie pisze tego tylko dlatego, bo jest loteria :) Mógłby być trochę dłuższy, ale i tak jest świetny <33 Zastanawia mnie kto rysuje w waszym butiku ? ^^

Any // aniula38555 ☾ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Any // aniula38555 ☾ pisze...

Obserwuję jako Anuśka ♥.
Link do profilu: http://fashionstyle.pl/profile/368258/

Świetny wywiad. Kornelia narysowała chyba już 3 sukienki które ja jej "podstawiłam". Uwielbiam jej sukienki i mam wszystkie oprócz 2 limitowanych, bo nie zdążyłam :c. Wywiad super, ale mógłby być dłuższy.

KASIA, 18, KONIN pisze...

obserwuje jako - swagy
http://fashionstyle.pl/profile/366660/

Oczywiście pare sukienek z tego butku mam, są cudowne! Bardzo utalentowana dziewczyna :))

Unknown pisze...

Do naszego butiku rysują wszystkie redaktorki,cieszymy się jeśli wam sie modobają nasze projekty :)

Prześlij komentarz

Pokaż, że nie jesteś gorszy i zachowaj się jak należy. Nie wyzywaj redaktorek ani czytelników, nie używaj wulgaryzmów, a jakąkolwiek krytykę wyraź w sposób konstruktywny.