27 grudnia 2012 | By: Unknown

Wpadkomierz ;3

Hej, to ja Parllette. Już po świętach, wczoraj miałam masę gości, zmęczona jestem jeszcze do tej pory :(. Tak przeglądałam blogową pocztę, i stwierdziłam, że już chyba każda z redaktorek oceniła już jakąś przysłaną stylizacje, tylko nie ja :c. Ale żadna nie miała wpadkomierza, więc już się tym zajmuje.:




Stylizacje Przysłała do nas Rosenthal. Na pierwszy rzut oka widzę tą ohydną twarz, fee ;(. 
Włosy są okej, ale  te oczy i nos to bym zmieniła. Sukienka jest spoko, ale,
 no właśnie ja zawsze mam to "ale", tutaj mi torebka nie pasuje, bo jest na niej narysowana
 kokardka, a ta sukienka jest bardziej trochę w rockowym klimacie, 
wiec gdzie do rocka kokardka? 
Podsumujmy : Rose zaliczyła wpadkę w 35 %. 

-----------------------------------------------
Mam nadzieję, że podobał wam się mój dzisiejszy post.
Zachęcam do wysyłania swoich stylizacji na nasz adres mejlowy ;3 
Do zobaczenia, :*

6 komentarze:

Anonimowy pisze...

ja wysłałam stylizację do oceny ;)

modedefs pisze...

Kokardy w rockowych stylizacjach są jak najbardziej ok, nie można generalizować. Sukienka wg mnie jest mało rockowa, ale niech Ci będzie. Kokardka z torebki jest świetnie dopasowana do pierdółek na klatce piersiowej. Z kolei na twarzy Rosenthal doskonale połączyła dwa makijaże (?), więc wydaje mi się, że za to należy jej się duży plus. Jak dla mnie, ta stylizacja nie ma nic wspólnego z wpadką. Ocena mało wyczerpująca, może nie ma za dużo elementów do opisania, jednak wygląda na pisaną "na odwal się", a szkoda.

Anonimowy pisze...

Świetna stylizacja! Nie wpadka!

Anonimowy pisze...

stylizacja jest ok, nie widzę tu żadnej wpadki ;)

wgazowana pisze...

Stylizacja dla mnie jest świetna.Nie ma żadnej wpadki.Wszystko bez zarzutu.

Redolence pisze...

Wpadka to twoje stylizacje. (:

Prześlij komentarz

Pokaż, że nie jesteś gorszy i zachowaj się jak należy. Nie wyzywaj redaktorek ani czytelników, nie używaj wulgaryzmów, a jakąkolwiek krytykę wyraź w sposób konstruktywny.