11 grudnia 2012 | By: Renfri

Happy!





Z tej strony bas.

Jak widzicie, blog ma niemały sukces. Mnie tam pasuje.
Chyba mnie znacie, prawda?
Jeśli nie, to wiedzcie, że nie zawsze mam dobry humor, ale czasem po prostu jestem strasznie energiczna. Najczęściej przesiaduje na czacie, więc to tam możecie mnie znaleźć. 
Ostatnio mam strasznego bzika na punkcie pastelowych kolorów.

Dzisiaj przygotowałam dział "Creative lesson"
Sporo czasu zajmuje znalezienie kogoś o oryginalnym stylu. Jednak mam.

Na pierwszy ogień pójdzie dziś Chocoolate
I Jak? Podoba wam się?
Osobiście, nie przepadam za takim stylem, ale to akurat przypadło mi do gustu. Na pierwszy rzut oka, stylizacja jest nudna, ale po chwili przyglądania się, zauważamy kopertówkę z kolcami, co dodaje jej 'Pazurka'.
Kolejnym ryzykownym posunięciem jest makijaż. Tutaj wszystko jest świetnie dopasowane, jednak uważam, że usta powinny mieć mniej intensywniejszą barwę.
Dalej bluzka. Pod białą... nazwijmy to peleryną, widać czarny podkoszulek lub koszulkę. Lecz w pewnym momencie, cokolwiek to jest, zlewa się ze spódnicą, dając świetny efekt.
Pod koniec buty. Uwielbiam je, chociaż do wielu stylizacji nie pasują. Tu akurat bardzo dobrze dopasowane.



Widzicie? Nie jest to aż takie trudne, zrobić taką stylizacje, a efekt jest bardziej niż zadowalający.


Druga dziś jest Rosenthal. Może nie każdy ją zna, ale trzeba przyznać, że dziewczyna ma gust.
Zdecydowanie nigdy nie lubiłam tych ust, ale tutaj wyglądają świetnie. Wszystko wygląda dobrze, nikt normalny nie ma do czego się przyczepić.
ALE! Ja nie jestem normalna. I powiem szczerze, iż nie podobają mi się te brwi.
"Tsa, brwi, wielka rzecz. Nie ma się dziewczyna czego przyczepić, co negatywnie skomentować."
Może to rzeczywiście pomyślicie, ale mi się nie podobają. Nie mogę specjalnie powiedzieć dlaczego. To tak, jak niektórym nie podobają się glany.
Oprócz tego, jedyna rzecz, która mi się nie podoba, to czapka.
Oprócz tego, wszystko jest świetnie. Szczególnie zainteresowało mnie połączenie rajstopy-szorty. Przyznam, że stylizacja jest z pazurkiem i śliczna, dlatego Rose ma u mnie wielkiego plusa.

No to chyba kończymy tę notkę. Do napisania!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

No proszę, czytam sobie czytam, a tu nagle moja stylizacja xd Dziękuję za miłe słowa i także za nutkę krytyki :) Pozdrawiam!

Milena pisze...

Śliczne te Stylizacje ;)

Prześlij komentarz

Pokaż, że nie jesteś gorszy i zachowaj się jak należy. Nie wyzywaj redaktorek ani czytelników, nie używaj wulgaryzmów, a jakąkolwiek krytykę wyraź w sposób konstruktywny.