16 grudnia 2012 | By: Kiyoshii

...za moją kasę.

Cześć i czołem, z tej strony Kiyoshii. Dawno, dawno temu zgłosiłam się do naboru na Charming'a i zupełnie o tym zapomniałam. Jednak na wiadomość o pomyślnym dla mnie końcu naboru, postanowiłam nie odrzucać propozycji Karoliny i pisać na tymże blogu. Bardzo podoba mi się ostatnie postanowienie: piszemy kiedy mamy czas i tematy wybieramy sobie same, bez narzucania czegokolwiek. Na moją pierwszą notkę tutaj wybrałam 'Lesson of Style' jako, że zawsze podobało mi się tworzenie kilku stylizacji połączonych jednym elementem. Łącznikiem tych trzech kreacji będzie ta torba (kliknij na obrazek, by przenieść się do butiku), która nie kosztuje nic:


Chciałam, aby każda stylizacja pokazywała odmienny styl czy temat, jakiemu możnaby ją przyporządkować.      
rzęsy-OB
makijaż-OB
bluza-Gaprysiowy butik, 40m$
pierścionki-Insanity, 0m$
torba-▲Beetlebum, 0m$
jeansy-Parsley, 0m$
trampki-Insanity, 0m$

wianek-Parsley, 0m$
kreski-OB
piegi-OB
makijaż-OB
koszula-LC line, 40m$
pierścionki-Epitaph, 0m$
torba-▲Beetlebum, 0m$
spodnie-Parsley, 0m$
buty-ForGoth, 10m$


cień do powiek-OB
septum-OB
wisior-Epitaph, 0m$
gorset-▲Beetlebum, 0m$
sweterek-Vo Anne, 14m$
spódniczka-Epitaph, 4m$
torba-▲Beetlebum, 0m$
rajstopy-OB
buty-▲Beetlebum, 0m$

W sumie byłoby na tyle. Możliwe, że wysiliłabym się bardziej, jednakże zważając na fakt, że jest 05:45, a ja nie spałam tej nocy, będzie tylko to, co widać wyżej.  Mam nadzieję, że sprostałam waszym oczekiwaniom i podobają wam się moje stylizacje. Piszcie, polecajcie, obserwujcie. :)

Pozdrawiam, Kiyoshii

1 komentarze:

Milena pisze...

Stylizacje fajne i torebka także sama ją mam ale nigdy niewiem jak jej użyć więc dzięki za inspiracje ;)

Prześlij komentarz

Pokaż, że nie jesteś gorszy i zachowaj się jak należy. Nie wyzywaj redaktorek ani czytelników, nie używaj wulgaryzmów, a jakąkolwiek krytykę wyraź w sposób konstruktywny.