30 grudnia 2012 | By: Kiyoshii

Modowe inspiracje

Cześć. Do konkursu zgłosiło się jeszcze więcej osób. Sporo użytkowników już zdecydowało o uczestnictwie, ale mamy jeszcze dużo wolnych miejsc. Ponadto, znamy już wyniki loterii i swoje gratulacje ślę do zwyciężczyni - użytkowniczki mądra inaczej.

Jednakowoż nie po to piszę tą notkę. Z tego co wiem, jeszcze nikt tu nie realizował tematu 'Creative lesson', więc zrobię to ja. Wybrałam dwie stylizacje, które w jakiś sposób mnie zaciekawiły i mogłyby stanowić swego rodzaju inspirację.

Pierwszą kreację odnalazłam w albumie użytkowniczki bree12. Świetnie połączone czarne elementy z dodanymi do nich ćwiekami. Jednak tym, co mnie urzekło jest dopasowany żakiet/kurteczka. Osobiście nie przepadam za taką kolorystyką, ale tutaj wygląda to rewelacyjnie.













U LoveJackDaniels zaś znalazłam typową stylizację swag. Leginsy, plecaczek, koszula, papieros, tunele i piercing - niby oklepane, ale jednak coś w tym jest. Chyba nie muszę dodawać, że mimo wszystko modelka wygląda ładnie. 












Na koniec po raz drugi chcę Was zachęcić do udziału w blogowym konkursie. Podejrzewam, że jeszcze nie raz to napiszę, więc możecie zacząć się przyzwyczajać. :D

Pozdrawiam, Kiyoshii

P.s Zostałam nową 'księgową' i liczę Wam CP. Cieszy mnie to, że się udzielacie, ale proszę o jeszcze więcej roboty dla mnie. ;)

1 komentarze:

Unknown pisze...

Obydwie są śliczne, jednaj bardziej podoba mi się ta pierwsza. :) ~Molka.

Prześlij komentarz

Pokaż, że nie jesteś gorszy i zachowaj się jak należy. Nie wyzywaj redaktorek ani czytelników, nie używaj wulgaryzmów, a jakąkolwiek krytykę wyraź w sposób konstruktywny.