4 stycznia 2013 | By: Unknown

Nie wiem czy dobrze, ale okej XD

Hej, hej, hej :3. Dzisiaj piąteczek *,* . W szkole, jak w szkole.
Nie będę wam gadac o mojej chorej szkole, bo chyba nie chcecie w weekend o tym słuchac ;).
Dobrze, dobrze ;3. Wzielam sie w końcu do roboty!
Powracam z nowym, jeszcze cieplutkim wywiadem.
Szczerze? Wcale dziś nie miałam motywacji do napisania posta, ale się wziełam za siebie
i taaa-daa :).
                                                 
                                                          * * *
Dzisiejszy wywiad przeprowadziłam z Pettero: Jednym z niewielu chłopaków na fs myślę,
że was zaciekawi ;3



Parlletteschot: Cześc, czy zgadzasz sie abym przeprowadziła z tobą wywiad?

                   Pettero: Oczywiście !! <33

Parlletteschot: Piotruś jak znalazłeś się na fs? :)

                  Pettero: To było tak przypadkowo, stronę zauważyłem u koleżanki, jak grała, zaciekawiła mnie i założyłem konto, dostałem konto "paula112" od innej, zmieniłem nick i teraz nazywam się Pettero. Proste.

Parlletteschot:  Czyli jak większośc osób? A nie bałeś się tego, że inni mogą do ciebie mówic "jak to chłopak gra w babskie gry"? :/

                Pettero: na początku nikt nie wiedział, że jestem chłopakiem, miałem wprawę w udawaniu, bo grałem w stardoll (XD) i tam się nie ujawniałem… Potem dopiero ujawniłem się i nie bałem się, że ktoś będzie mnie np. wyzywał, po prostu bym ich ignorował, ale zostałem miło przyjęty :3

Parlletteschot:  A jak wyglądały twoje początki ?

                    Pettero: Hm... na początku nie było wcale tak trudno, moja koleżanka ( exception.), którą serdecznie pozdrawiam pomagała mi :3 Jak się ujawniłem, jak już mówiłem, zostałem miło i dobrze przyjęty, wiec raczej problemów nie miałem

Parlletteschot:  To się cieszę. Ile dni liczy twój staż?

                    Pettero: Liczy ponad 890 dni, ale mam ich chyba z 600 ileś, bo jak mówiłem, Pettero. był wcześniej paulą112 i nie należał do mnie :3

Parlletteschot:  Czy podczas tych dni  wydarzyło sie coś co bardzo utkwiło w twojej pamięci?                     

                     Pettero: Tak, kłóciłem się z Gabby, kłóciłem się z fakestop i, poznałem wielu fajnych ludzi, zostałem "znany"

Parlletteschot:  A to tylko wspominasz te kłótnie?

                   Pettero: Nie, ale one utkwiły mi najbardziej w pamięci XD. A i jeszcze poznałem Fantie *-*

Parlletteschot:  Uhum ;p. A co sądzisz o fs?

                   Pettero: Hm.. FS jest fajny, dzięki ludziom którzy tam są, panuje tam miła atmosfera, można uciec od spraw codziennych rozmawiając z fajnymi ludźmi, z którymi możesz się wszystkim podzielić, oczywiście jest też robienie stylizacji, ale niestety są błędy, które przeszkadzają, na szczęście na czacie błędów nie ma.

Parlletteschot: No i miejmy nadzieję, ze tak zostanie;3. Jakie masz marzenia związane z fs?

                                           Pettero: Zostać moderatorem chatu,  nauczyć się bardzo ładnie rysować i być jakimś trochę sławniejszym projektantem np. jak Gołs i Mihał :3 Co do moderatora, to pewnie nim nie będę, za bardzo nie mam szans, ale wszystko może się zdarzyć.

Parlletteschot: No jasne. Trzeba miec jakiś cel  i na koniec... Co byś powiedział jeszcze naszym czytelnikom?

                   Pettero: To co powiedziałem w jakimś tam wywiadzie. Nie odchodźcie z FS, zostańcie i stwarzajcie miłą atmosferę. A i jeszcze pozdrawiam moich dobrych znajomych z czatu i nie tylko, nie będę wymieniał, bo za dużo tego i jeszcze o kimś zapomnę Ciebie Parlle też pozdrawiam :3.  pozdrawiam całą załogę bloga i życzę sukcesów :3

Parlletteschot: Dziękuje, ja również pozdrawiam. Do zobaczenia :*.

* * * 

 Podobało wam się? 
Mam nadzieję, ze tak. Za tydzień o tej porze zamieszczę kolejny wywiadzik, nie zdradzę z kim, 
w następnym tygodniu pewnie też się odezwe, ale nie obiecuje:*
Całuski :***


PS: Usunełam kilka tych emotikonów, przepraszam ;(

5 komentarze:

Kiyoshii pisze...

Co tak mało tych emotek? Więcej.

Pamyu. pisze...

Kiyo , Jebłam xD .
Mmm ... Piotruś , Ty To Sławny Jesteś x3 .
We Want More . ! *,*
~*Może Ktoś Się Domyśli :3* .

Redolence pisze...

więcej emotek się nie dało?.. poza tym wywiad nie jest z sławną osoba a na to liczyłam.

gabbs pisze...

Podpisuję się pod tym rękami i nogami.

Rainy pisze...

Gdyby na bloggerze było "Lubię to!" - lubiłabym wypowiedzi Kiyo i Gabby.

Prześlij komentarz

Pokaż, że nie jesteś gorszy i zachowaj się jak należy. Nie wyzywaj redaktorek ani czytelników, nie używaj wulgaryzmów, a jakąkolwiek krytykę wyraź w sposób konstruktywny.