20 grudnia 2012 | By: Unknown

Lolololol

Witam was ;3. Ludzie mówią na mnie Aleksandra, na faszjonie Parlletteschot (dawniej Calin) możecie mnie kojarzyc z czatu. Lubię siedziec na transformice (mój nick to Caliinka), i na tinach :3.Ołkej, przedstawiłam wam się, mam  nadzieję, że mnie polubicie, znaczy moje posty ;3. 
Dzisiaj napiszę wam posta z działu pt: "Corolful Paradise".

Beżowy- czarny- biały









Stylizacja jest dość delikatna, ale dzięki czarnym
 obiektom (włosy, buty, torebeczka) ma charakterek.
 Kilka słów o niej: większośc obiektów pochodzi
 z OB dokładnie marynarka, buty, torba mini, make
 up, bluzka i oczywiście doczepiany warkocz ;3 A 
spodnie ze zwykłych butików, nie 
pamiętam niestety z jakiego. 













Przepraszam, że taka mini notka, moja pierwsza. Zły początek, wiem.
A teraz
Byeee :*

2 komentarze:

Redolence pisze...

Notka jest zbyt krotka i nietetyczna. :c liczę na lepsze. Bo jesteś dobra! :)

Milena pisze...

Stylizacja chyba trochę zwyczajna ale nie mówię, że jest zła ;) P.S świetna animacja ;D

Prześlij komentarz

Pokaż, że nie jesteś gorszy i zachowaj się jak należy. Nie wyzywaj redaktorek ani czytelników, nie używaj wulgaryzmów, a jakąkolwiek krytykę wyraź w sposób konstruktywny.