16 grudnia 2012 | By: Cherish.

Nowości i niespodzianki. ^^

Cześć. :3
Na początku chcę Was serdecznie zaprosić do zakładki Charming Points. Przez komentowanie, polecanie i wiele innych rzeczy możecie zdobywać nagrody!
Teraz przejdźmy do reszty. Opowiem coś o sobie.
Mam na imię Karolina, ale nie bardzo lubię gdy ktoś tak do mnie się zwraca.. Mam 13 lat i mieszkam w Łodzi. Na FS mój nick to Karciaczek, (a na myszkach Chatoonesse). Nie będę pisać, że lubię pieski, kotki i wszystkie kolory tęczy, bo to bez sensu. Mam nadzieję, że te informacje Wam wystarczą. :3
Dzisiaj przygotowałam dla Was notkę, która nie ma jeszcze działu.. a mianowicie wybrałam dwa butiki i zrobiłam stylizacje tylko z ubrań danego butiku (tylko makijaż dodałam z OB, przepraszam. :c).
Jako pierwszy będzie butik ▲Beetlebum <--link. 
I stylizacja:
 Wybrałam ten butik, ponieważ jak widać Fantie ma niesamowity talent do rysowania i ten butik jest moim ulubionym, jednak muszę Was przeprosić za tą kokardkę na włosach, bo niestety jest z innego butiku i za późno się zorientowałam. :c

Jako drugi leci butik, z którego wzięłam powyższą kokardę czyli Insanity <---link.
I stylizacja:
Ten butik także bardzo lubię wyżej widać dlaczego. :)
 


Przyznam szczerze, że to nie było takie proste. Co patrzyłam na jakiś ciuszek to pochodził z innego butiku, ale jakoś dałam radę. Nie wiem czy ten dział/temat zostanie, ale mam nadzieję, że Wam się podoba. Hm. To chyba tyle..  jeszcze raz zapraszam do zbierania Charming Points.
Pzdr, Karcia :3

2 komentarze:

Redolence pisze...

<3333333333333

Milena pisze...

Fajne stylizacje i super pomysł na dział, a i punkty też spoko ;)

Prześlij komentarz

Pokaż, że nie jesteś gorszy i zachowaj się jak należy. Nie wyzywaj redaktorek ani czytelników, nie używaj wulgaryzmów, a jakąkolwiek krytykę wyraź w sposób konstruktywny.