19 stycznia 2013 | By: Kiyoshii

Mam torbę z Laną, fajnie.

Cześć. Na blogu mały zastój, nie wiem dlaczego. Przykładowo, moja przerwa wynika z braku czasu. U innych redaktorek przeczuwam to samo, ale nieważne. Widzieliście nową notkę na Gossiperze? Jeśli nie to koniecznie musicie ją przeczytać. Moim zdaniem najlepsza notka na tym blogu i jak najbardziej godna uwagi.
Nie przedłużając, zobaczmy pierwszą kreację.

Śliczna stylizacja Pandory. Rysowane, idealne ciuszki. Do tego świetnie dopasowana twarz, fryzura i dodatki. Ja dodałabym więcej elementów na twarz, aczkolwiek taka wersja również jest do przyjęcia. 


Natomiast kreacja Vie mniej mi się podoba. Zasadniczo nie podoba mi się w ogóle. Użytkowniczka próbowała utrzymać stylizację w ściśle ustalonej kolorystyce. Wyszłoby jej to gdyby nie paskudne buty zupełnie nie pasujące do spodni/leginsów. Sweterek jest bardzo ładny, ale kołnierzyk bym sobie darowała. I na koniec wielkie okulary, które jeszcze jakoś wyglądają. Dodatkowo w stylizacji brakuje torby.

Cieszę się, że prawie wszystkie dziewczyny z mojej grupie (oprócz Galaxy) oddały prace w takim tempie. Wstępnie przejrzałam Wasze kreacje i szczerze mówiąc, nie myślałam, że tak utrudnicie mi wybór. Ale to chyba dobrze, że trafiła mi się tak dobra grupa. :) Wyniki już niedługo, więc doglądajcie bloga. Ja tymczasem żegnam się z Wami i życzę udanego weekendu.

Pozdrawiam, Kiyoshii

5 komentarze:

Catty pisze...

Super notka, wysłałam stylizację do oceny :)

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Obliviate pisze...

Hmm..moim zdaniem lepsza jest ta druga stylizacja, pomijając zbędny kołnierzyk: D Pierwsza jest zwyczajna, pospolita :D

Anonimowy pisze...

Zwyczajna też może być ładna :)

Unknown pisze...

Według mnie stylizacja Vie też jest ładniejsza. Ta od Pandory jest za nudna jak dla mnie. Natomiast ta od Vie jest śliczna, najbardziej urzekła mnie kolorystyka. *O* ~Molka.

Prześlij komentarz

Pokaż, że nie jesteś gorszy i zachowaj się jak należy. Nie wyzywaj redaktorek ani czytelników, nie używaj wulgaryzmów, a jakąkolwiek krytykę wyraź w sposób konstruktywny.