21 stycznia 2013 | By: Cherish.

Wielki Konkurs - wyniki

Hej. Z racji tego, że aż 13 osób nie oddało stylizacji, a dwie jurorki (Rudolf i Bas) niestety nie będą mogły ocenić Waszych kreacji, stworzyłyśmy nowe, trzy grupy. Każda grupa oznaczona zostanie innym kolorem by sprawdzanie wyników było bardziej czytelne. Dodatkowo, zasady konkursu ulegają lekkiej zmianie w obawie przed powtórką z pierwszego etapu. Podczas konkursu zbieracie jak najwięcej punktów, które zostaną podsumowane i wyłonią zwycięzce. Jeśli określona ilość uczestniczek uzyska jednakową sumę punktów, przewidujemy dogrywkę. Poniżej przedstawiamy Wam nowe grupy oraz wyniki i komentarze do   stylizacji, które mam nadzieję, zadowolą Was.
* * *
Grupa I - ocenia Karciaczek



1. Lunatichicka
-punkty: 7/10
-komentarz:


Stylizacja jest bardzo ładna. Cieszę się, że nie przesadziłaś z dodatkami. Jednak niestety muszę się czepić rajstop, które moim zdaniem są zbędne. Uważam także, że te buty są zbyt „ciężkie” do tej stylizacji. Ale za to masz u mnie dużego plusa za makijaż, ponieważ mnie nim zauroczyłaś.  

2. Foke
-punkty: 8/10
-komentarz:


Śliczna stylizacja. Bardzo podoba mi się połączenie dodatków. Sukienka trochę nie w moim guście, ale ogólnie jest bardzo ładnie. Twarz też mi się podoba, jednak uważam, że mogłaś trochę bardziej „zaszaleć” z makijażem.

3. Chocoolate
-punkty: 9/10
-komentarz:


Jedna z najlepszych stylizacji w mojej grupie. Twarz jest bardzo ładna, a włosy dodają stylizacji charakteru. Podoba mi się połączenie sweterka z sukienką. Tak trzymaj.

4. Rosenthal
-punkty: 5/10
-komentarz:
Stylizacja nie zrobiła na mnie większego znaczenia. Ładna sukienka i dodatki, ale ma też niestety kilka minusów. Usta źle wyglądają z tą karnacją. Uważam także, że lepiej by było, gdybyś zamieniła tą różę na jakąś ładną torebkę. Jednak tragedii nie ma. Mam nadzieję, że następnym razem będzie lepiej.

5. KredkaNaBateriex33
-punkty: 6/10
-komentarz:


Stylizacja nie jest zła, jednak nie jest też najlepsza. Pierwsze co rzuca się w oczy to kolor czerwony, który niezbyt pasuje do tej stylizacji. Ogólnie połączyłaś ze sobą ładne ubrania, tyle, że ta sukienka nie zbyt pasuje mi do określenia „mała czarna”. Jednak stylizacja jest dobra. Oby następnym razem było lepiej.

6. Despair
-punkty: 7/10
-komentarz:


Stylizacja ogólnie jest bardzo ładna. Bardzo podoba mi się twarz i ubrania. Niestety te buty nienajlepiej tu wyglądają. Tak samo uważam, że powinnaś zmienić torebkę, ponieważ do tej stylizacji jest zupełnie nie pasuje. Ale ogólnie jest dobrze.

7. mądry ninja
-punkty: 6/10
-komentarz:


Doceniam pomysłowość i oryginalność tej stylizacji. Jednak czegoś jej brakuje. Dodałabym tutaj koniecznie jakieś rajstopy czy coś, ponieważ wygląda trochę tak jakby twoja modelka "zapomniała założyć spodni." W każdym razie stylizacja jest całkiem nie zła. 


* * *
Grupa II - ocenia Kiyoshii

1. Sunlines
-punkty: 5
-komentarz: Stylizacja bardzo mi się podoba z tym, że nie jest zgodna z tematem. Podczas ustalania tematu etapu celowo wspomniałam, by nie podpowiadać uczestnikom za bardzo. Jednak myślałam, że żadna nie wpadnie na pomysł ubrania czegoś innego niż czarna sukienka, a tu proszę. Nie mówię tego złośliwie, bo wiem, że potrafisz tworzyć świetne zestawy, aczkolwiek tutaj dałaś niemałą plamę. Natomiast pięć punktów otrzymujesz za piękną twarz i dodatki. 

2. The_End
-punkty: 4
-komentarz: Wolisz nie wiedzieć jakie miałam pierwsze skojarzenie dotyczące Twojej stylizacji. Podoba mi się skromnie ubrana modelka i świetnie połączona koronkowa bluzka ze spódniczką z baskinką (bo jak podejrzewam, naturalnie nie tworzy to całości). Małą ilość punktów otrzymałaś za źle dobrane włosy, opaskę oraz paskudną twarz. Brakuje mi tu pięknego makijażu, jednego z nowszych nosów oraz ust. Ponadto, te oczy wyglądają jakby postać była naćpana. 

3. Coloorful.
-punkty: 9
-komentarz: Najlepsza z dotychczasowych stylizacji. Idealnie dobrana sukienka, fryzura oraz makijaż. Do tego perfekcyjne dodatki i, co najbardziej mnie urzekło, pierścionek w kolorze oczu. Jedynym elementem, który przeszkadza są buty.

4. _Felicia_
-punkty: 3
-komentarz: Tutaj zmieniłabym praktycznie wszystko. Buty, rajstopy i sukienka (a tak właściwie gorset, spódnica z baskinką i pasek - niekoniecznie dobrze dobrany zestaw) pogrubiają modelkę i niestety nie da się tego nie zauważyć. Na dłoni widzimy pierdylion pierścionków, podczas gdy wystarczyłby jeden skromny. Następnie twarz obsypana piegami, którą przepełnia źle połączony makijaż i kilka kolczyków. Jakiekolwiek punkty dostałaś tylko i wyłącznie za bransoletkę, lewą dłoń modelki, usta i włosy. Także radzę bardziej przyłożyć się w kolejnym etapie. :)

5. Pandora.
-punkty: 7
-komentarz: Wiem, że jesteś w stanie zrobić o wiele lepsze niż ta kreacje. Cenisz prostotę, ja też. Jednak tutaj brakuje mi trochę tego przepychu. Wybrałaś koronkową sukienkę, do której ciężko dobrać jakiekolwiek dodatki, ale warto byłoby się namęczyć. Zakolanówki, kokardka i twarz wyglądają uroczo, a buciki zmieniłabym na inne. O, i widzę znienawidzone przeze mnie usta z botoksem. :D 

6. zuzuhna
-punkty: 2
-komentarz: Jesteś mistrzem jeśli widzisz w swojej pracy jakiś urok. Może nie bez powodu w temacie widnieje słowo dyskretny. Miał być dyskretny, nie całkowicie niedostrzegalny. Ta stylizacja jest tak beznadziejna, że nie umiem tego wyrazić słowami. Punkty dostajesz jedynie za oczy i sukienkę... Ciążową?

7. Fashion Digger
-punkty: 10
-komentarz: Jejku, kocham Cię. Niesamowita! Zupełnie inna od wszystkich. Niespotykane połączenie kolorów. Otrzymujesz maksymalną ilość punktów mimo ohydnych butów. Gratuluję ;)

8. Linde ♥
-punkty: 10
-komentarz: Kolejna urzekająca kreacja. Modelkę przepełnia słodycz, za co daruję nieco pogrubione nogi i niedoskonałości w pobliżu rączki. Brawo (:

Może Wam się wydawać, że zostałyście ocenione niesprawiedliwie, ale zapewniam, że mój wybór jest w pełni uzasadniony. Jak same widzicie, ciężko jest mi dogodzić, aczkolwiek mam nadzieję, że zmotywuje Was to do większych starań. 

* * *
Grupa III - ocenia Calin


Komentarz: Bardzo podoba mi sie to, że dodałaś do czarnego różową torebkę- kokardkę. Ogólnie cała stylizacja jest ładna ;3.
Ocena: 10/10


Komentarz: Mam co do tej stylizacji kilka uwag.  Makijaż wchodzi na włosy i cała twarz już wygląda okropnie. Modelka ma na sobie ubrania które ją pogróbiają więc z tego wynika ocena.
Ocena: 8/10


Komentarz: Jak zobaczyłam stylizacje to szczerze mówiąc zrobiłam minę jak bym jadła cytrynę ;/. Popatrzyłam na nią dłuższą chwilkę (zasięgnełam porady Kiy i Karci) i powiem ci, że twarz i włosy masz wspaniałe- zakochałam się. Z ubiorem jest nieco gorzej na pewno  zdjełabym te leginsy/rajstopy i załorzyła zamiast tych butów jakieś bardziej lekkie. Wtedy była by 10.
Ocena: 6/10


Komentarz: stylizacja jest dobra, jedyne co mi tu nie pasuje to kołnierzyk.
Ocena: 9/10


Komenatrz: Od razu powiem: Po co zakładałaś tą marynarkę? Popsuła tylko efekt. Make-up trochę za mocny, ale reszta okej.
Ocena: 7/10 (za marynarkę -2 pkt)


Komentarz: Makijaż jest okropny. Modelka wygląda jak by założyła na całe ciało rajstopy XD.
Ocena: 7/10


Komentarz: Za durzo dodatków- nie komponują się z sukienką. Wywaliłabym tą okropną bransoletkę i  opaskę. Sukienka ładna, ale nie do konca dobrałaś dodatki
Ocena: 7/10


* * *
Mam nadzieję, że wyniki w pełni Was satysfakcjonują. Wiemy, że na koniec półrocza wszyscy mają masę nauki, ale musicie nam pokazać jak bardzo zależy Wam na konkursie. Dlatego też linki do Waszych prac należy umieścić pod tym postem do 28 stycznia. Tematem stylizacji jest pobliska kawiarenka. Oczekujemy od Was jeszcze więcej ciekawie zinterpretowanych kreacji. Powodzenia! :)

Załoga Charming-Fs




21 komentarze:

Lonelie pisze...

http://screenshooter.net/5367513/ubxdsmm
Lonelie

Rzulietta. pisze...

http://fashionstyle.pl/static/photos/13/01/22/757679.png
_Felicia_

asiaeu224 pisze...

http://www.fashionstyle.pl/static/photos/13/01/22/886485.png
Mądry ninja

Sunlines pisze...

http://fashionstyle.pl/static/photos/13/01/22/752652.png
Sunlines

Ciabata pisze...

http://fashionstyle.pl/static/photos/13/01/22/506090.png lunatichicka

Redolence pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Kiyoshii pisze...

No co jest?! Nie umiesz czytać czy udajesz głupią? Tak to jest jak chce się brać udział w konkursie i omijać czytaniego całej notki. Miłej lektury.

Redolence pisze...

http://fashionstyle.pl/profile/342870/?go=stylizacja&id=960349
Despair

patelnia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
patelnia pisze...

http://fashionstyle.pl/profile/284856/?go=stylizacja&id=960934
patelnia

sylwia pisze...

http://www.fashionstyle.pl/profile/292381/?go=stylizacja&id=962371 Farel

Ohayo pisze...

http://fashionstyle.pl/static/photos/13/01/24/648582.png cuteola333

prodigly pisze...

http://fashionstyle.pl/profile/395694/?go=stylizacja&id=963522

Chocoolate

peachy-yibo pisze...

http://fashionstyle.pl/static/photos/13/01/24/802800.png

Fashion Digger

Anonimowy pisze...

http://fashionstyle.pl/profile/318992/?go=stylizacja&id=964516
Pandora.

Daria5 pisze...

http://www.iv.pl/images/21979899434010121644.png
Daria5

Anonimowy pisze...

http://fashionstyle.pl/static/photos/13/01/25/263799.png
Rosenthal

Obliviate pisze...

http://www.fashionstyle.pl/profile/113663/?go=stylizacja&id=967844
KredkaNaBateriex33

Unknown pisze...

http://fashionstyle.pl/static/photos/13/01/26/542844.png
Coloorful.

Anonimowy pisze...

http://fashionstyle.pl/profile/293928/?go=stylizacja&id=968863 The_End

wgazowana pisze...

http://fashionstyle.pl/static/photos/13/01/26/382117.png
Foke

Prześlij komentarz

Pokaż, że nie jesteś gorszy i zachowaj się jak należy. Nie wyzywaj redaktorek ani czytelników, nie używaj wulgaryzmów, a jakąkolwiek krytykę wyraź w sposób konstruktywny.