5 stycznia 2013 | By: Cherish.

Spam, błędy, nowości i coś jeszcze. ^^

Czeeeeść. ♥
Sorry, że tak na początek, ale muszę:
http://charming-fs.blogspot.com/2012/12/wielki-konkurs_23.html
Weźcie się zgłaszajcie, zapraszajcie innych czy coś, bo jak będzie za mało osób to konkurs się nie odbędzie i kto weźmie tyle glamsów?
Okeey. Koniec spamu.

Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale był Sylwester itp.
I tak ta notka chyba nie będzie najlepsza, ponieważ na FS są znowu jakieś błędy i moja modelka ma cały czas anoreksję, waży cały czas tyle samo, a wykupiłam dla niech chyba cały Spożywczak i wszystko zjadła. Więc nie mogę dodać nawet stylizacji, bo jak to będzie wyglądać? :C
W każdym razie piszę tą notkę. :)


Na początek The idea for the occasion.
Nie wiedziałam na jaką okazję zrobić stylizacje. W końcu zrobiłam stylizacje eleganckie, ale żeby nie były nudne, dodałam ciekawe dodatki. :)
Oto co mi wyszło.
 Wstyd mi za tą anoreksję, jednak co mogłam zrobić?
Gdy zaczynałam, zrobiłam stylizację, w kolorze czarnym. Aby była ciekawa dodałam do niej dodatki z motywem zwierzęcym i zmieniłam kolor włosów. 
  Ta stylizacja nie jest niestety dzisiejsza, ale nie mogłam znieść tego jak moja modelka wygląda aktualnie. W tej stylizacji szaleństwo jest w spodniach. W końcu jest ona elegancka, ale dzięki jednemu elementowi garderoby, nie jest nudna. 
 ♥
 
Uznałam, że notka jest jakaś taka krótka, więc zrobię jeszcze Ocenę Stylizacji. 
Dzisiaj ocenię użytkowniczkę , która ostatnio wygrała u nas w loterii. Jest to nie kto inny jak mądra inaczej.
  Hm.. Stylizacja ogólnie nie jest zła, jednak wygląda tak, jakbyś pomieszała trochę style. Futerko i buty są eleganckie, skarpetki i podkolanówki sportowe, a opaska na włosach i spodenki wyglądają jakbyś miała iść na piknik. xD Gdybyś wyrzuciła tą opaskę i skarpetki, to ładniej by to wyglądało. Jednak widać, że się starałaś, ponieważ ładnie dopasowałaś włosy i masz ładny makijaż. Nie będę więcej krytykować, bo tego nie lubię. Trochę bym tu jeszcze popracowała. Sądzę, że twoja następna stylizacja będzie lepsza. :3

Cóż jeszcze mogę napisać.
Już wiem. Na blogu pojawi się redaktorka, która będzie tu pisać na okresie próbnym. Wraz z nią pojawiła się nowa zakładka Wywiady.
Na razie są tylko dwa, jednak już nie długo będzie ich więcej. Bądźcie przygotowani.
Trzymajcie się, xoxo :3
Karciaczek 

1 komentarze:

prodigly pisze...

Jak masz anoreksję załóż skina ;D

Prześlij komentarz

Pokaż, że nie jesteś gorszy i zachowaj się jak należy. Nie wyzywaj redaktorek ani czytelników, nie używaj wulgaryzmów, a jakąkolwiek krytykę wyraź w sposób konstruktywny.