1 lutego 2013 | By: Unknown
Siema, dawno nie pisałam. Nie wiem czy o mnie nie zapomnieliście, ale zrozumniałabym to, bo kto chce pamiętac o takiej debilce jak ja? Nikt. Och, dzisiaj nie mam za grosz humoru. Fs robi się strasznie nudne, wchodzę dwa razy na tydzień i więcej nie. Zawiodłam się teraz na moich "przyjacielach" z fs, większośc mnie zostawiła. Grrr... zimno. Idę po herbatkę.
 Herbatka przyjacielem człowieka <33
I od razu lepiej, mrrr <33333

--------------------------------------------------------------------------

Jak większośc z was widziała na fs pojawiła się nowa kolekcja (z doczepami na które każdy czekał). Wydałam dokładnie 414 glamsów.
Oto ciuszki jakie kupiłam (aby powiekszyc kliknij na obrazek):

te ostatnie trzy rzeczy (spodnie, łańcuszek i kopertówka) pochądzą ze starszych kolekcji. 
\



Zapytałam na moim blogu co sądzą o kolekcji Street wear odpowiedziały mi dwie osoby, ale rozumniem, bo zapytałam chyba przed 9 XD.
Oto co powiedziały:

Lonelie Nowa kolekcja z OB to raj dla każdej osoby, która ceni sobie modę w różnym wydaniu. Każdy znajdzie w niej coś dla siebie, więc nie ma możliwości by przejść obok tej kolekcji obojętnie. Plusem są 'doczepy', które debiutują na FS. Myślę, że to najlepsza kolekcja, która wyszła spod ołówków projektantów.


sunnydays 
Kolekcja jest rewelacyjna ! Kupiłam wszystkie makijaże i dużo świetnych doczepek. Ceny są w miarę, zwłaszcza, że ciuchy są wysokiej jakości :) Projektanci wykonali kawał niezłej roboty :)

*pozostałe będą pochodziły ze strony główej i będą anonimowe*



"******iste ciuszki serio piekna kolekcja ja juz chce następną oby była taka iekna jak ta :D i zeby nie była żaadna wojskowa",

"Ubrania są pięknie wykonane, ale kolekcja raczej nie należy do moich ulubionych :)",

"Mamy zaje*iście zdolne projektantki na tym Fs'ie ; D!",

"Jezu , genialne *,* włosy , ciuchy... wszystko <3",

"skin cudowny, ale chyba mało kogo na niego stać . wydałam około 180 glamsów, które zbierałam baaaardzo długo . Ważne że ta kolekcja mnie nie zawiodła . :3 tylko ten skin no :c".


Jak widac ogólnie kolekcja została dobrze i ciepło przyjęta.
Na sam koniec mam dla was stylizacje:




 Hah, uwielbiam te czapki i torby <33333333333.

Na dziś koniec.
Was też proszę o pinie w komentarzach- dotyczącą postu.
Trzymajcie sie ciepło.
Bye, Bye :**

12 komentarze:

Anonimowy pisze...

Lofe :3 Ja jestem chora :c nie mam nic z tej kolekcji, bo nie mogę wstać z łóżka.. A na telefonie to nie da rady kupować ;_;
~Lee.

Anonimowy pisze...

Przez te emotoikony nie można normalnie czytać, jezu.
D.

Agata Psiary pisze...

414 Glamsów???
Łoł, ja byt tyle nigdy nie wydała. Mi kolekcja ogólnie się podobała, jednak niektóre ciuszki były mało oryginalne, albo można było identyczne znaleźć w butikach. Ale tak to cud miód xD
<3333333333

Unknown pisze...

Jeśli chodzi o te w cudzysłowiach to one tak były i ich nie zmieniałam.

Unknown pisze...

I gdzie ty tu masz tak dużo emotikonów? Przy końcu tylko!. Jak powiedziałam te wypowiedzi w " " JA ICH NIE PRZERABIAŁAM I NIE PISAŁAM tak już bylo od początku.
Ja dużo używam "<3" wiem, Ale w sumie w poście (co ja pisałam bez tych wypowiedzi graczy) naliczyłam "AŻ" 5 emotikonów.
Sory, ale nie uważam tego, że to za dużo.
Amen.

Anonimowy pisze...

Moim zdaniem powinnaś ograniczyć się do 2 emotoikon w notce, a najlepiej wgl ich nie dawać. Tragicznie się czyta przy takiej ilości.
D.

Anonimowy pisze...

Ja wydałam chyba 600 glamsów i przy okazji mam dodatkowe 9 stron ciuchów xD Co do kolekcji; jestem nią zachwycona i to nie tylko przez to, że są w niej doczepki, bo szczerze powiem, że na modelce podobają mi się tylko 2 fryzury, ale głownie przez te ciuchy, buty i makijaże; chyba nie mam tylko jednego makijażu z tej kolekcji <3

Pettero pisze...

MAM 9,5 strony z OB w garderobie tylko z tej kolekcji xD Wydałem około 600-700 glamsów, ale będę dążył do tego żeby mieć wszystko!! <3333333333

Renfri pisze...

Ta pierwsza stylizacja *-*

Unknown pisze...

Też mi bardzo przypadła do gustu :))

Unknown pisze...

Ja jeszcze czekam aż tatuś znowu załaduje mi glamsy *-*
~Molka.

turbowiadro pisze...

Na początek - świetnie opracowana notka. Odpowiednio długa, wyczerpująca w zupełności temat + ładnie dobrane komentarze innych użytkowników i stylizacje ;D Po drugie - popieram, kolekcja warta każdej kasy. Wydałam porównywalnie do Ciebie to mało, bo jedynie 60 glamsów, ale to i tak czyni mój rekord :D

Prześlij komentarz

Pokaż, że nie jesteś gorszy i zachowaj się jak należy. Nie wyzywaj redaktorek ani czytelników, nie używaj wulgaryzmów, a jakąkolwiek krytykę wyraź w sposób konstruktywny.