1 czerwca 2013 | By: Unknown

Creative Lesson

Witam Was serdecznie :).
Nie będę pisała żadnego wstępu, a przejdę od razu do sedna notki.
Przeglądając stylizacje użytkowniczek fs natknęłam się na połączenie warte uwagi.

Otóż jest to dzieło dziewczyny o nicku: patelnia. Ma ona wiele pięknych stylizacji a albumie jednak ta przykuła całą moją uwagę jako pierwsza więc nie mogłam stać się na nią obojętna. Widzimy tu urokliwe odcienie czerni jednak ja akurat lubię ten kolor, a tu jest wykorzystany genialnie w stu procentach. Spodobało mi się także DIY jakie zostało wykorzystane. Mowa tu oczywiście o falbanie narzuconej na maxi. Ku górze widać świetną, delikatną koszulę z kołnierzykiem. Torebka to jedyny element, który neizbyt mi odpowiada ale przymknę na nią oko. Dodatków praktycznie nie ma za co jestem ogromnie wdzięczna gdyż jak widać piękny outfit można stworzyć nawet bez zbędnej biżuterii. Fryzura ożywia, a zarazem dopełnia całość podobni jak różnokolorowy makijaż.

Podoba Wam się stylizacja ? Piszcie, a będę za to bardzo wdzięczna :).

Pozdrawiam Dree.

1 komentarze:

patelnia pisze...

Mi się tam podoba moja stylizacja XD Hm, ciekawe, że ktoś przegląda mój profil, no nic. W każdym razie co do torebki, wiem, że i ta to połączenie średnio udane, ale jakoś z każdą inną torebką wyglądała jeszcze gorzej. Z początku chciałam wziąć kopertówkę, ale hm, jakoś nie miałam pomysłu jaką. :)

Prześlij komentarz

Pokaż, że nie jesteś gorszy i zachowaj się jak należy. Nie wyzywaj redaktorek ani czytelników, nie używaj wulgaryzmów, a jakąkolwiek krytykę wyraź w sposób konstruktywny.