5 czerwca 2013 | By: Unknown

Hot or Not

Serwus !
A więc kochane czytelniczki i czytelnicy. Chciałabym zachęcić Was bardzo serdecznie do komentowania notek, które dla Was piszemy ponieważ mi jak i innym redaktorkom zależy na Waszej szczerej opinii. Liczę na opinie i subiektywną krytykę jeśli będzie oczywiście takowa potrzebna.
Po czterech dniach nieobecności moich postów na blogu chcę zaprezentować dwie kolekcje, które ostatnio pojawiły się w Bitemarks oraz w My shop:). Ocenię czy są ubrania w nich zawarte są warte kupna. Oczywiście będę dla Was miała także po jednej stylizacji z wykorzystaniem rzeczy, które Wam pokażę :).

Na pierwszy ogień idzie Bitemarks :



 Jak widać ubrania s,ą bardzo zróżnicowane. Ale wszystkie od rockowych, przez eleganckie, do tych z nutką szaleństwa są wysokiej jakości i kosztują naprawdę niewiele bo zaledwie 40m$. Dlatego dam jej HOT.
Postanowiłam wykonać połączenie bardzo kontrowersyjne, w którym zobaczycie mieszankę dwóch, zupełnie odległych od siebie stylów. Wszystko zaczęło się od cudownych, różowych szortów pod, które nałożyłam szare rajstopy. Czarna bluzka świetnie sprawdziła się jako moja alternatywa gdyż kompletnie nie miałam pomysłu co dać na górę. Ozdobiłam ją zaś dużym, białym, koronkowym kołnierzykiem, który sprawia, że całość jest jeszcze bardziej oryginalna. Sportowe buty wyglądają ciekawie podobnie jak masywna bransoletka na nadgarstku czy tez elegancka kopertówka. Ciemne okulary zastępują makijaż oka, a wianek świetnie ozdabia blond fryzurkę. Dwa pierścionki widniejące na palcach uzupełniają całość.

Teraz czas na My shop:) :


 Jak widać są tu tylko i wyłącznie dodatki o wiosennym charakterze. Można dostrzec dwa, piękne wianki, kopertówki czy też delikatne bransoletki. Ogólnie rzecz biorąc oceniam ją na HOT.
Miałam zamiar uwidocznić tu elegancję z nutką zadziorności. Ciemne szorty w czerwone kwiaty zostały połączone z białą koszulą. Uwielbiam to połączenie gdyż jest proste, a efektowne. Zakolanówki dodają charakteru, który nieco urozmaica stylizację. Czarno-białe oxfordki z koronką są świetnym, a zarazem delikatnym detalem. Duży wianek z brązowymi, żółtymi oraz kremowymi różami uatrakcyjnia całość jak i sprawia iż jest bardziej wiosennie. Bransoletka wpasowała się idealnie w klimat outfitu. Kopertówka uzupełnia całość tak jak pierścionek. Twarz dzięki miedzianemu makijażowi jest tajemnicza i kobieca.

Podobają Wam się moje dzieła ? Co sądzicie o kolekcjach ? Piszcie :).

Dree.

4 komentarze:

Astrid pisze...

czemu w nie pokazałaś wszystkich ubrań z kolekcji my shop??

Unknown pisze...

jak ja patrzyłam to były tylko dodatki :/

Anonimowy pisze...

To miałaś włączony filtr.

Wciąż UMIERACIE...

Unknown pisze...

anonimku podpisz się w końcu -,-

Prześlij komentarz

Pokaż, że nie jesteś gorszy i zachowaj się jak należy. Nie wyzywaj redaktorek ani czytelników, nie używaj wulgaryzmów, a jakąkolwiek krytykę wyraź w sposób konstruktywny.