25 grudnia 2012 | By: Renfri

Ocena Stylizacji i kilka niusów.



Witajcie!
Dzisiaj cholernie mi się nudzi. Gimp się pobiera, nie mogę go odpalić, przeglądam blogi, ale nawet tam nic nowego.
Ostatnio nasz blog ma coraz więcej wejść. Przybyło nam AZ 9 obserwatorów, dużo osób zgłasza się do konkursu. Ogólnie - miodzio.
Na początek mamy stylizacje do oceny. Nasza Kochana Angéle wysłała link, nie spodziewając sięże to wredna bas ją oceni.
Po pierwsze - torebka. Po prostu nie podoba mi się jej kolor.
Po drugie - usta. Rozchylone, ubierankowe.
Po trzecie - kapelusz. Nie pasuje do tych włosów.

Oprócz tych trzech rzeczy, nie mam absolutnie do czego się przyczepić.
Jest dobrze, nawet bardzo dobrze. Nawet te wcześniej wymienione trzy minusy dają stylizacji śliczny efekt. Zaliczenie je do minusów to tylko moje kaprysy. Bo wiesz, ja tez mam moje wymagania.

Za to te buty, rajstopy i spódnica, to mistrzowskie połączenie.

Czyli podsumowując - jest genialnie.







No i proszę. Dochodzimy do drugiej części notki, którą jest parę niusów z fashionstyle.

• Na stronie głównej możemy zobaczyć FFever - oficjalny magazyn fs-a, prowadzony przez teraźniejsze tak zwane VIP-Y.
ScreenShooter
• Czuje, że gotuje się kolejna afera. Pamiętacie Meach, o której pisano na Gossiperze? Zerknijcie na stylizacje i komentarze.
Stylizacja Meach :
ScreenShooter
Komentarz Gabby :
ScreenShooter
Kolejna stylizacja Meach :
ScreenShooter
Parę interesujących komentarzy :
ScreenShooter
A wy, co o tym sądzicie?

xoxo, bas

4 komentarze:

Milena pisze...

Stylizacja fajna ale ten kapelusz rzeczywiście nie pasuje ;) a ta historia z Meach to widać że dziewczyna nie ma na siebie pomysłu i tyle -,-

Anonimowy pisze...

Zejdźcie już z Meach, ludzie popełniają błędy, a twarzy jest milion takich samych, 1000000 osób kopiuje Fantie np.

Anonimowy pisze...

Jestem "teraźniejszym tak zwanym vipem", słodko.

modedefs pisze...

Tylko te osoby nie robią tego tak bezczelnie :3 Tak tylko mówię.

~Gabbs

Prześlij komentarz

Pokaż, że nie jesteś gorszy i zachowaj się jak należy. Nie wyzywaj redaktorek ani czytelników, nie używaj wulgaryzmów, a jakąkolwiek krytykę wyraź w sposób konstruktywny.