25 grudnia 2012 | By: Cherish.

Święta, święta.. już się kończą.

Cześć.
Ciekawe.. pod zwykłymi notkami jest zazwyczaj 0-2 komentarze a pod konkursowym postem w ciągu dnia może być nawet 15. Czyli potraficie, ale się nie chce? :3
Przynajmniej mam świadomość, że może ktoś to czyta. W każdym razie proszę się tu zgłaszać http://charming-fs.blogspot.com/2012/12/wielki-konkurs_23.html i kupować ciuszki w naszym wspaniałym butiku, w którym już niedługo pojawi się mnóstwo nowych ubranek (http://fashionstyle.pl/shop/boutique/46484/ ).
Skoro już pospamowałam, to mogę przejść do sedna notki. Bardzo Was kocham, ponieważ codzinnie pojawiają się stylizacje do oceny, oby tak dalej. Dzisiaj ja mam przyjemność ocenić jedną z nich.

Jest to stylizacja swagy
Bardzo się cieszę, że trafiła mi się tak utalentowana osoba. 
Na pierwszy rzut oka stylizacja jest świetna. Bardzo podoba mi się makijaż, który serio dodaje tej stylizacji charakteru. Genialne połączenie kolorów i śliczne ciuszki. Mogę się przyczepić jedynie do butów. Ten z lewej strony tak jakby nie dość, że skróca nogę modelce to też trochę krzywi.. Może tylko mi się tak wydaje, ale uważam, że w innych butach byłoby ładniej. Ogólnie stylizacja jest bardzo ładna i nie mam zastrzeżeń. W skali od 1-10 dostajesz 9

Na dzisiaj to tyle. Napisałabym więcej ale może nie dzisiaj. :c
Bardzo Was kocham, że się udzielacie na blogu. Bye. ♥
Karcia. :3

2 komentarze:

Milena pisze...

Niestety święta się kończą co trochę mnie smuci ale jeszcze sylwester ;) a stylizacja jest naprawdę świetna ;)

Anonimowy pisze...

śliczna ta stylizacja :)

Prześlij komentarz

Pokaż, że nie jesteś gorszy i zachowaj się jak należy. Nie wyzywaj redaktorek ani czytelników, nie używaj wulgaryzmów, a jakąkolwiek krytykę wyraź w sposób konstruktywny.