11 czerwca 2013 | By: Unknown

Chorusek was wita ;)

    Witam wszystkich serdecznie. Od soboty jestem chora więc leżę w łóżku i oglądam słodziaśne bajeczki na disney'u. Nie pisałam ostatnio, bo miałam zepsuty internet przy komputerze, a dopiero od wczoraj mam laptopa. Dawno nie robiłam stylizacji i trochę za tym zatęskniłam. Nie przedłużając przejdźmy do notki...

W tej stylizacji panują różne odcienie różu. Stylizacja jest delikatna i kobieca, dodałam tylko bransoletkę i torebkę. Myślę, że nie trzeba było dodawać więcej dodatków, bo już jest dobrze. 
Buty, torebka i sukienka pochodzą z Bitemarks, wianek zakupiłam w Aqua~, a bransoletkę w Daybreaker


Ta stylizacja jest utrzymana w kolorze złoto-białym. Połączyłam tutaj dwie bluzki które wpasowały się w klimat stylizacji. Makijaż jest delikatny, lecz oczy są mocno podkreślone.
 Złote spodnie dodają w stylizacji nutkę elegancji.
  Buty i legginsy pochodzą z  Daybreaker,  bluzki z Prasley , torebka z Vo Anne, a full cap z OB :3



To na tyle, Do następnej! ♥

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Pokaż, że nie jesteś gorszy i zachowaj się jak należy. Nie wyzywaj redaktorek ani czytelników, nie używaj wulgaryzmów, a jakąkolwiek krytykę wyraź w sposób konstruktywny.