10 czerwca 2013 | By: Kiyoshii

We're back

Hej. Nie pamiętam kiedy ostatni raz tu pisałam... Trochę, a nawet bardzo zaniedbałam bloga, który powoli zaczyna podupadać. Jednakże od dzisiaj ja wraz z pozostałymi redaktorkami będę starać się przywrócić tu dawny spokój, ład i harmonię. Pierwsze co pewnie rzuciło Wam się w oczy jest nowy szablon. Bardzo mi się spodobał mimo, że niekiedy się przesuwa. Nie zrażajcie się tym. Gdy tylko zobaczę taką sytuację, natychmiast zareaguję. Nie potrafię zrobić nic, by tak się nie działo, więc to jedyne co mogę uczynić.

Zniknęło również sporo stron. Zostawiłam te moim zdaniem najpostrzebniejsze. Dlaczego usunęłam "O czym piszemy"? Podczas współpracy na FbyLette stanowczo zmieniłam zdanie w tej kwestii. Niemniej jednak zawsze lubiłam mieć swobodę w doborze tematu i terminu, gdyż jestem straszliwym leniem.

Wkrótce możecie spodziewać się jakiegoś małego konkursu, który chciałabym zorganizować na dobry początek. I ze spraw organizacyjnych myślę, że byłoby na tyle. Teraz przejdźmy do stylizacji przygotowaną przeze mnie.

(wianek - My shop:); makijaż, piercing, spódnica - OB; tatuaż - Avis; wisiory, sweter, gorset - Bitemarks)
Generalnie, kreację starałam się utrzymać w ciemnych kolorach, by na koniec móc rozjaśnić ją swetrem, wiankiem oraz wisiorami. Modelka sprawia wrażenie łagodnej, aczkolwiek tatuaż oraz piercing nadają jej temperamentu.

Podobają Wam się nowe zmiany? Co myślicie o planach związanych z konkursem? :)

Ps. Dziewczyno, która piszesz, że wciąż umieramy, co zrobisz teraz? My wracamy, a Ty w dalszym ciągu będziesz jędzą. Jak przykro ;*

2 komentarze:

Lonelie pisze...

świetny post, fajny wygląd bloga, super stylizacja :) co dodać więcej... może to, że będę tu zaglądała. Życzę Wam powodzenia i żebyście nie zatraciły tego w co wkładacie dużo trudu i pracy :)

patelnia pisze...

Świetny wygląd, a co do tej dziewczyny, nie przejmujcie się głupi hejter, który i tak zapewne zaraz znajdzie coś innego i odczepi się od Was. Tym bardziej, że robicie świetnego bloga :)

Prześlij komentarz

Pokaż, że nie jesteś gorszy i zachowaj się jak należy. Nie wyzywaj redaktorek ani czytelników, nie używaj wulgaryzmów, a jakąkolwiek krytykę wyraź w sposób konstruktywny.